47 gün önce sezaryen oldum. İlk 4 gün çok kötüydü. İnsan aklıyla bu doğumu seçmez diye sayıkladım sonra toparlandm. 1 ay sonra eskiye dönmüştüm bile
Biraz sabır işi her ikisi de zor . Ben bebeğime bırakmıştım nasıl gelmek isterse diye 😇 suyum bitti günüm doldu hanım hala yukarda olunca ameliyat kacınılmaz oldu