26_26_26ggg ben 29um. Nerdeyse 1 aydır bu sorunu yaşıyorum, ellerim aşırı şişip uyuşuyor ayaklarım normalde büyük olan ayakkabıya sığmıyor. Tansiyonumu ölçüyorum sürekli hep normal çıkıyor. Sııfr tuzlu yesem bile aynı. Sadece uzun yürüyüş yapınca biraz iniyor şişlerim. Geçen hafta kontrolde doktora söyledim bu durumu renkli doppler istedi çektirdim orada bebeğe giden damarlarda yavaş akış olduğunu ve bu durumun o yüzden olduğunu söyleyip coraspirin verdi. Her gün 1 tane içiyorum içene kadar yine aynı şişlik içtikten bir süre sonra biraz iniyor ama sıfır ödem değil