fatmazra 40+4 deyim sıfır açılma sıfır sancı ogluşumun kafası kanala inmiyor 2.çocugum ilk dogumum normal ne yapmam gerekiyor sizce
Zehra88 fatmazra sizlik bir durum yok ki sanırım devlete gidiyorsunuz özel 40 dan sonra.kesinlikle sezaryan yapardi