Gamzeyldrmckr merhaba benimde 6.haftamda kahverengi akinti ve kanamam olmustu ama baya baya fazla oldu doktora gittim hemen kese olusmustu bebek yeni olusuyordu kalp atisi yoktu doktor progestn verdi fitil olarak kullandim 3 gun sonra gittigimde cok sukur kalp atisini duymustum simdi 33+2 olduk kesenin etrafinda kanama olmustu ama aktif bir kanama degildi kanamis ve durmus kahverengi akintilarda o yuzden geliyormus eski kanamadan kalmis 2 3 gun oyle devam etmisti . Bi daha yasamadim ayni durumu suan cok sukur baya buyuduk umarim sizin icinde her sey iyi olur ama doktorunuz bir problem olmadigini soyluyorsa korkutmasin sizi arkadasim var suan 20 haftalik hamile hamileliginin ilk basindan beri kanamasi var hastane de bile yatti suanda ara ara kanamalari oluyor ama sebepsiz kanamalar bebek iyi kesede kanama yok ama her seyi normal ilerliyor oda fitil kullaniyor. Bazi kisilerde olabiliyormus stres yapmayin ama ihmalde etmeyin gordugunuz zaman doktorunuza mutlaka bildirib kontrol edilmesi faydalidir