Merhabalar meryem ana otunun faydalarını bir çok yenidoğan hemşiresinden olsun kullananlardan çok duydum. Bende 38.haftadayım nasipse normal olacak. Korona yüzünden hastane de sadece eşim olacak yanımda sancılar başlayınca otu evde suya koyup gitsek takibini annemler yapsa olur mu kullanan var mı?