Merhaba güzel hamişler🤗
Bu hamileliğimden önce iki düşük yaşadım kalp atışı duymadan 7ve 9.haftalarda kaybettim miniklerimi.. Şimdi 3.hamileliğim 30+2 deyiz bu zamana kadarki tarama,kontrol tüm sürecimiz sağlıklı geçti çok şükür🤲
Son birkaç kontrolümde doktorum ultrason ölçülerini sekreterle paylaşırken direkt “plesenta previa” sonrasında diğer bilgileri kayıt aldırıyordu. Bugün blogda plesenta previa başlığını gördüğümde direkt açtım okudum normal doğumun pek mümkün olmadığını erken sezeryana dahi yol açabilir bir durum olduğu yazıyordu..😔 Doktorum her muayene sonrası gayet güzel diyor ama sonraki kontrolüm de bu konuyu danışacağım muhakkak.
Size sorum aranızda bu tanıyı konulan annelerimiz var mi doğum yaptıysanız nasil oldu bilgilerinizi paylaşıp zihnimde ki karışıklığı giderir misiniz lütfen..
Hepimize sağlıklı,hâyırlı doğumlar,evlatlar nasip etsin Rabbim.🤲🤗