Selam kızlar🙋🏻♀️ 30 haftalık ikizlerim var erken doğum riskinden dolayı sürekli yatmam gerekiyor. Fakat ne yaparsam yapayım illaki yemek bulaşık uğraşıyorum ve çok vicdan azabı çekiyorum kendimi yormak istemiyorum ama illaki yoruluyorum. Ev işi görmüyorum bu arada. Ne yaptıysam evde yatamıyorm 😟 Doktoruma danışıp hastanede yatmayı istesemmi diyorum yatış vermesini isticem sanırım. kritik olan 3-4 haftamı öyle atlatmayı planlıyorum. Sizce ne yapmalıyım kafam çok karışık ve vicdanım hiç rahat değil .