Öncelikle herkes merhaba 🌞 3 Eylül tarihinde doğum yapmış anne olarak size çok güzel geçen Doğum hikayemi anlatacağım🎈
3 Eylül sabahı doktora gittim doktorum o gün gelmemi kontrol edeceğini duruma göre hareket edeceğini söyledi.O gece annem de bizde kaldı ama akşamın da annem eşim nasıl heyecanlı bana diyorlar Ki sen de gram tepki yok napıyorsun sen :) bende oturdum kahvemi içtim balkonda heyecanlanmayın doktor yarın almaz bi hafta daha bekler dedim tam 40 haftam britiyordu ama doktorun bekleyeceğini tahmin ediyordum ben.Neyse sabah oldu annem eşim oturduk kahvaltı yaptık saat 8:30 da doktor randevumuz vardı kahvaltıyı yaptık hastaneye gittik ilk muayene benimdi zaten önce nst ye girdim sonra doktorum geldi Odaya geçtim alttan muayene etti Açıklığa bakmak için bebeğin boy kilosuna baktı dedi dilekcim hiç açılma yok bebek kanala inmemiş gününü de doldurdun artık dedi ee napıcaz hocam dedim çünkü en başından beri normal doğum bekliyorduk çatım da bebekte normal için uygundu.Doktorum önce normal doğum için suni sancı deneyebiliriz illa ki normal istiyorum dersen dedi fakat bebeğin kafası sağ tarafta bak böyle yan yatıyor kanala da inmemiş hiçbir belirti yok suni sancı da etki etmeyebilir kesin bısey diyemem deneyerek görebiliriz açılmanı dedi ama açılmam 0 nst de sancılarım da en fazla 42 falan çıkıyordu.Neyse dedim hocam suni işe yaramayacaksa hiç kendimi zorlamak istemem dedim sezeryan olsun ama epudiral istiyorum dedim bende onu öneririm dedi o an karar verdim karnım tok olduğu için 4-5 saat bekledim öğlen 12 ye kadar. Sonra dışarı çıktım annem eşime anlattım durumu işlemler başlatıldı derken aileler bir heyecan için de herkes arıyor geliyorlar bir yandan hastanenin dışında bekliyorlardı tabi.Neyse ben odadayken kardeşim annem birileri vardı hemşire hazırlanalım doğuma iniyoruz dediği an bi dudaklarım titredi eşimle göz göze geldim tam kapıdan girdi ağladım 🥺 Sedyeye yatıp ameliyathaneye indim.Tüm hazırlıklar Yapıldı epudiral iğnesi vs asla asla acımıyor eller dizde boyun aşağıda kımıldamadan durmak gerekiyor sadece neyse doktorum geldi Dilekcim siliyorum suan Karnını falan dedi o ara beni konuşturdu 5-10 dk geçmedi max karnımda bi dokunmalar hissettim sonra içimden bısey çekildi işte o oğlumda 😌 Buğra Aslanıma yavruma gözbebeğime saat 13:05 de kavuştum doktoruma sadece doğdu mu doğduğu diye sorarken. Tam o zaman sesini duydum yanağıma koydular allahım hala unutamıyorum ameliyathanede bağıra bağıra çok güzel allahım çok güzel allajım diye ağladım. Doktor hemşire herkes evet çok güzel çok güzel diyor 😂 neyse bebeği aldılar yukarı çocuk doktoruna benim de dikişlerim atıldı.Hersey tamamlandı asansöre bindirdi hemşire odama çıkıyorum asansörden indik hemşire diyor bak herkes bebeğine koşmuş seni kimse beklemiyor diye benimle şakalaşıyordu ki tam o sırada koridor da babamı gördüm canına yandığım kurban olduğum da gözleri yaşlı torununu görmüş beni bekliyormuş annem kardeşlerim arkadaşlarım da benim odamda içerideymiş yukarıda.Babamı görünce yine başladım ağlamaya baba çok güzel diye evet çok güzel dedi❤️ herkes bi ağladı 😂 Sonrasında bebeğim nerde diye sordum geliyor dediler eşimle bebeğim ve hemşire geldiler odaya koynuma verdi hemşire kokladım mis kokuyor rabbimin en güzel nimeti allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 Bebeğimle koklaştık öptüm içime çektim kokusunu bana bakıyordu resmen boncuk boncuk 🥺Emzirmeye çalıştım çok şükür tuttu memeyi emdi.3810 doğdu 54,5 cm boyu. Son olarak benimde sadede ilk gün şiddetli ağrım oldu ayağa kalktım yürüdüm sonrası biraz daha hafifti lavman yapıldı Rahatdım 2 gün sonunda taburcu olup evimize geldik bebeğimle 🦁 Şimdi içeride uyuyor 19 günlük olduk bile 😘 Biraz karışık olmuş olabillir kusura bakmayın bebeğim uyanmadan hızlı hızlı yazmak istedim.Bu arada 13 kilo almıştım 11 i gitti bile 😎Herkese benim gibi kolay doğumlar diliyorum rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah tüm hamileleri 🎈