Kizlar ben oglumda acil sezeryan oldum. Simdi kizimdida mecbur sezeryan olucam sorum şu devlete gidiyorum 37 haftalik oldum pazartesi gunune randevu alcam o zaman 38 oluyorum doktor ne zaman gun verir ne sekilde olur bilgisi olan varsa beni bilgilendirebilirmi covid karantinamda cuma gunu bitiyo Allahin izniyle ❤