tgbktszdmr Merhaba, allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi öncelikle.
Ikili test bence yapılmalı. Sonuç kesin olmasa da yine de bi sonuç çıkıyor ve insan bilinçleniyor. Doktorun aldırmayacaksan yaptırma demesi de biraz yanlış çünkü önünüzde koca bir 6 ay var. Bu süreçte allah korusun olumsuz bir durum var ise insan psikolojik olarak ona hazırlanmalı. Gerekirse eğitim almalı, kitap okumalı, kendini eğitmeli. Ben biraz böyle bakıyorum bu duruma. Her şeyi öğrenip hazırlıklı olmak lazım.
Nasıl ki kıyafet alıyoruz, yatak alıyoruz, emzik biberon alıyoruz daha doğmadan hazırlık yapıyoruz hayati kolay olsun diye bu durumu da ognerip ona göre hazırlık yapmak lazım. Doğum sonrası allah korusun bir terslik olduğunu öğrenirsek o şoku ya da şaşırmayı yaşarken bebeğimizin vaktinden çalacağız bize ihtiyacı olacağı dönemde.
Doktorlar bence çok bilinçsiz davranıyor bu konuda.
Aldirmayacaksan yapma demek çok mahalle ağzı bir konuşma. Duamızla, egitimimizle böyle bir süreci önceden bilip hazırlıklı olmak lazım.