Merhaba 28+5 haftalık hamileyim. Hamile kaldığım günden beri plesantam önde 2 doktor normal doğum yapamazsın dedi ama kendi gittiğim doktorum illaki döner diyor. İnternetten bu konu hakkında okuduğumda plesantanın dönmesi gibi birşey olmıcağı hatta riskli birşey olduğu yazıyor. Konu ile ilgili bilgisi olan veya böyle birşey yaşayan var mı ?