Aslihansan Sureyya_ ben oğlumu can hastanesinde doğurmuştum şimdi ikinciye hamileyim bunu da can hastanesinde doğurucam.
Sureyya_ Aslihansan maşallah zorlu.. Çok memnunum bende.. Hastanenin ebeleri falan nasıl doğumda ilgisiz somurtkan mi davranıyorlar yoksa rahatlatıyorlar mi
Aslihansan Sureyya_ benim ilk doğumumda çok ilgilendiler çok güleryüzlülerdi zaten orayı tekrar istememin bi sebebi de oydu. Umarım yine aynı şekilde olur 🙂 ben bi ara sancıdan beni sezaryene alın diye ısrar etmiştim sağolsunlar sakinleştirmişlerdi 🙈
Aslihansan Sureyya_ tabi ben ikinci doğum olduğu halde bile endişe duyuyorum çok haklısın. Doğumun ne zaman?
Sureyya_ Aslihansan şuan 36. Haftamızdayız ne zaman teşrif etmek isterse hanımefendiyi bekliyoruz dört gözle umarım 38 de gelir sabırsızlanıyoruz🤗
Aslihansan Sureyya_ aynı haftalardayız bende bu gece 37 ye geçiyorum 🙂 kız bebek erken gelir derler ama bakalım bizim kızlar acele edecek mi 😃
Sureyya_ Bn bitlis merkezde oturuyorum eşim burda çalışıyor Diyarbakırliyiz.. Gidip orda doğumu gecirecektim burda kimsemiz yok diye ama maşallah beye o kadar güvendim ki ayağım gitmedi burda kalmak istedim