Myrina Hnd55 ben de aynı şekilde hala kararsızım. Bakıyorum herkes birbiriyle aynı isimleri koyuyor. Son dönem isimleri belli herkes de aynısını koyacağını yazmış. Değişik tek isim yok. Karar verdiğim tek şey Öz Türkçe isim koyacak olmam.
06uysal Myrina benin gibi düşünen birilerinin olduğunu görmek çok güzel. Erkek de pek yok ama kız isminde o kadar saçma isimler tercih ediyorki anneler hayret ediyorum. İki heceyi yanyana getirip değişik isim yapma çabaları hiç bitmiyor. Ah bide o saçma isimleri kuranda geçiyor die yutturmaya çalışmaları yok mu 😏😏 ben Göktürk ismine karar verdim. İsmi kura da geçmesin varsın huyları kurana uygun olsun inşallah 🤲
Buseyrd Halil Arslan koyucaz 😇💙 Ama Çınar, Alparslan, Atlas, Poyraz, Altuğ isimlerinide çok severdim 🤗
gayesahin Hnd55 Oğlum var adı Rüzgar bir oğlum daha olacak üç isim arasında gidip gidip geliyoruz.Ayaz,Emir,Deniz..