Tulay_448 Bjsey sormak istiyorum aranızda yeni doğum yapmış anneler var mi dokdorum bana seni doğuma almadan korona testi yapicaz dedi zaten doğumdam korkuyorum bide bu eklendi
Aysesare2903 Tulay_448 Tulay_448 korkulacak bişey yok perşembe doğum var kanda bakıyorlar koronaya basit bişey yani
Eylul-mom3 Tulay_448 salı günü erken doğum yaptığım için fırsat olmadı ama kan testi ile yapılacaktı zaten sürüntu testi dahi olsa korkmayın ben yaptırdım 28 haftalıkken iş yerinde bir arkadaşta covid çıkınca hiç korkulacak bişey değil stres yapmayın bence 🙂
seymoska Aysesare2903 hayır kandan bakılan antijen testi. Daha önce hastalığı geçirip geçirmediğinizi belirliyor,şu an hasta olup olmadığınızı değil.Bu yüzden aürüntü yoluyla bakılır.bende çrş yaptıracağım, yaptıranlar zorlandıklarını söylediler bende korkuyorum.
Gebegunlugu Aysesare2903 ağza burna yapılan testtende yapılıyor bence bende özel hastanede sezeryan olcam korkuyorm yaptrmak istemem heralde
EB1661 Tulay_448 tamam yapmalarında bir sorun yokta olduki Allah korusun pozitif çıktı napıyolar doğuma almıyolarmı kapı dişarımı ediyolar uzaktanmı doğurtuyolar noluyo yani
Ysmnbebek EB1661 yok yaa öyle şey olur mu.kendilerini sana karşı korurlar. Sana da o hastalığın tedavisini başlarlar. Maksat yayılmasını ve varsa bebeğe zarar vermesin.ama gönlünü ferah tut onca salgın ayından çıkıp gelmissin inşallah sapasağlam doğumunu da yapar bebeginle evine donersin 🤗
EB1661 SKelebek okadar özele gidiyorum devletle uğraşmim ilgilenmiyolar temiz iş yapmıyolar diye son dakika ona düşersek şaşmam artık Allah hepimizden uzak tutsunda 🤲
EB1661 Ysmnbebek o son cümleyi bile okurken içim nasıl rahatladı Allahın izniyle tüm gebeler hayırlısıyla yaşasa o süreçleri heleki durumlar böyleyken dediğin gibi kendilerine önlem alır doğum olur şutlarlar bence bilemedim ama kimsede insiyatif görmüyorum artık 🤷♀️🤦♀️
Gizemito Ben özel hastanede yapacağım inşallah, doktoruma sordum sormaz olaydım eğer pozitif çıkarsa pandemi hastanesinde yapıyorsunuz doğum burada olmuyor dedi. Bunun stresi yüzünden zona çıkardım şu an onunla uğraşıyorum koronadan korkarken 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Karadenizli Bence ona göre önlem alıyorlardır çünkü normaldede doğuma girmeden bulaşıcı hastalığınız varmı testler bakılır alınan kandan buna görede doğum ekibi tedbirini alır ama hastanedede bulaşmayacağı da şüpheli bir yakınımız gripten dolayı gittiği hastanede korona testi yapılmış bakmamız gerek diye ve korona bölümüne alınmış testi negatif çıkmış ama orda o bölüme alındığı için korona bulaşmış vefat etti yaşlı olduğu için önemsemediler deniyor inşallah sağ salim korona olmadan herkez bebeğini kucağına alır