Aysesare2903 Herkese merhaba iyi akşamlar nasılsınız yarın anestezi doktoruyla görüş em gripliyim hala tam atlatamadım perşembe günü için doğum planlandı öksürük ve burun akıntısı var acaba gripliyken doğuran var mı aranızda
EsinCemreDogan Aysesare2903 Benimde burun akıntım vardı, anestezi doktoru genel anestezi alamazsın. Spinal anestezi yapalım demişti öyle oldu.
Aysesare2903 EsinCemreDogan iyi bari bende epidural istiyorum ilk doğumu genel olmuştu baya zorladı doğum sonrası teşekkür ederim cevabınız için inşallah öksürük geçer