Canım benimde iki kaybım var ve genetik testler sonucu pıhtılaşma çıktı şuan şükür tekrar gebeyim kan sulandırıcı hap ve iğne kullanıyorum şükür 10+3 olduk daha önce 6haftayı bile geçememiştik. Yani korkma ne kadar normal gebelik varsa pıhtılaşma sorunu olan da bir çok gebe var şükür sorunsuz kucağına alan da var, Rabbim nasıl nasip ederse güzel eder dua et yeter :)