Hdhdhd canım ben sürekli takıyorum ve gerektiği zaman belli olmasın diye kapak üstüne göğüs pedi koyuyorum ama ben zaten bol giyinen biriyim bu yüzden pekte ihtiyacım olmuyor ben doğum öncesi değil doğumdan birgün sonra taktım canım ve faydasınıda gördüm Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 😊🤲🏻👼🏻