Bende de aynı şekil kılzar ben de 4. Ayıma kadar bulantı çektim hatta hep bulantı giderici hap kullandım. Sonrasında 6 ayda rahatladım yemeden içmeden kesilmiştim resmen. 30. Haftamda bebek için alışverişe çıkayım dedim gittiğim ilk mağaza kusa kusa bir hal oldum ve mideme çok ağırlar gitmişti sonra karnıma girdi 3 gün dayandım dedim belki geçer diye ama geçmedi hastaneye gittim doktoruma beni 5 gün hastanede yatırdı 2 cm açılmam olmuş meğersem doğum savcısı çekmişim. 5 gün içinde sancılarımı haplarla serumlarla ertelediler ve bebek doğum kanalında olduğu için sürekli yatış verdiler. Şu an 33. Haftamdayım ama sürekli yedeklerim boğazıma geliyor sürekli bir bulantı ve kusma hissi var. İnşallah atlatırız ne diyelim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻