Yarın 1 haftalık oluyoruz. İnsanın telefona bakmayı bile akıl edemediği bir süreçteyiz. İyi ki de öyleyiz onu doya doya izlemek en güzeli. Kızımı spinal anestezi ile dünyaya getirdim. Gelişim geriliği oluşmaya başladığı içinde birazcık erken geldi. Spinali merak eden arkadaşlarım için söylemek istiyorum korkulacak birşey ortada yok, aksine sürecin içinde olduğunuz için çok daha güzel geçiyor. O an hissedilen acı sızı gibi bir durum kesinlikle yok ortada. Sonrası etkileri herkeste farklı görülebilir onun için bişey diyemiyorum. Baş ağrısı çok yaşanıyormuş şimdilik ben de öyle birşey olmadı sonradan olur mu bilemiyorum. Sezaryen olduğum için ağrılarım devam ediyor, onun da yine iyileşme süreci herkeste farklıdır. Zaten yanınızdaki meleğe baktıkça ağrı sızı geçiyor. Canım hamişler inşallah hepiniz sağlıkla yavrularınızı kucağınıza alın ama önce mümkün olduğu kadar hamileliğin tadını çıkarın sonrası hem çok çok güzel hem birazcık yorucu❤️❤️❤️