Ozgsgr merhaba benim bebegimde de bagirsak parlakligi var dedi hekim. Ben de 3 lu tarama testi yaptirdim. Sonuc 11 gun sonra cikti. Ilce hastanesi oldugu icin. Ama gelin o 11 gunu bir de bana sorun nasil gecti. Kistik fibrozis, down sendromu,rahim ici kanama bir sürü sey düşüne düşüne agladim hep. Sonra nirmal cikti degerler. Sonra arastirdim ki son yillarda ultrason cihazlari cok gelismis olmasi sebebiyle bagirsakta ya da kalpte parlaklik gorulebiliyormus. Sıkıntı cikmadi. Ben sağlık personeliyim. Hastanedeki cocuk doktoruna da bebegine aynisini demisler. Yani iciniz rahat olsun