Belce canım ben 13.haftamdayim 1 haftadır yaşıyorum bu durumu. Çok yoğun geldiği zaman da oldu. Korkma takip et sürekli akıntı şeklini rengini. Bana da iğne yapıldı. Şimdi de günde 3 kere 100 lük progestan kullanıyorum. Hala tam gecti diyemem gecsin diye bekliyorum. Benim akıntım yoğun diye ilaci agizdan kullan dediler. 10 günde rapor aldım. Bacaklarımı diktim yatıyorum. Senin benimki kadar değil sanırım yerleşme akintisi ama sen yinede kendine cook dikkat et. Geçmiş olsun.