Milos35 Geçen vajinal muayenede doktor ve asistanı konusurken retro rahim dediler, bu nedemektir naısl bir şey bilen var mı
afrasil Milos35 İnternetten baktım rahmin ters olmalıymış canım buda gebeliği zorlaştırıyor, bunun farklı pozisyonları var iliski sonrası icin eger ters rahim demekse o pozisyonları yap . Doktor açıklama yapmadı mı ?
Milos35 Kızlar çok teşekkürler 💜 hayır doktor kötü bi şey değil benim mavi senin kahverengi gözlü olman gibi bi şey dedi daha sonra sordugumda. Ama daha hiç bebek sahibi olmadım psikolojimi bozmamak içib mi dedi ki dedim. Ondan sizlere de danışmak istedim
EsEf Milos35 bende ters rahimliyim canım hiçbir farkı yok amh düşük olmasına rağmen kolay hamile kaldım sende de eşinde de sıkıntı yoksa hamilelik açısından bi sıkıntısı yok sadece ilişkide farklı bozisyon deneyebilirsin mesela herkes sırtüstü yatarken sen yüzüstü yat