Cnnsmy Merhaba arkadaşlar 8. Aya son haftamız artık ve hala yüzünü göstermiyor sanırım doğunca görücez böyle giderse😁 bu durumda olan var mı dönmesi için ne yapabilirim fikirlerinizi merak ettim
Arasarzu Cnnsmy 5.ayımdayım ne detaylı da görebildim yüzünü ne kontrolde yüzünü sürekli saklıyor diğer ay görürüz dedi inşallah görürüz 😂 utangaç bebeklerimiz
Aslihansan Cnnsmy benim ne oğlum ne de kızım göstermedi hatta şuan kızım 36 haftalık ve doğum kanalına yerleştiği için artık göremicem bu da sürpriz olacak benimkiler pek nazlı 😅
Aymelt Cnnsmy ben 38 oldum hala göremedim göstermiyorlar işte yapıcak bir şey yok sağlıklı doğsunlarda 🙈
Fthnrnakf Benim oglumda öyle göstermiyor en son detaylı ultrasonda yandan bi görebildim😆elleri yüzünde dogunca ceee yapacak😁doktorum erkek bebekler genelde yüzünü göstermiyor diyor kızlarda genelde cinsiyetini göstermiyor dedi .
Fthnrnakf yapacak bisey yok sanırım cukalatada yesem durum hep aynıydı.😊iki gün sonra yine doktora gidecegim bakalım bu sefer nasıl saklanacak😆😆
Cnnsmy Fthnrnakf aynen aynen çarşamba yine gidicem bende çikolata yiyerek gidicem hadi inşallah bakalım😂 bu arada benim ki kız cinsiyettede bacağının arasına kordon alıp göstermemişti şimdiden nazlıyız 😂
Cnnsmy Arasarzu evet öyleler galiba🤗 ama artık çok merak ediyorum bakalım çarşamba göstercek mi☺️ İnşallah benim ki kadar gecikmez sizin bi daha ki aya görürsünüz 🤗
Arasarzu Cnnsmy İnşallah benim oğlan çok utangaç 😊 ne yapsam göstermiyor inşallah sizde görürsünüz olmadı doğumda görürüz napalım 😂
Cnnsmy Aymelt Aslihansan yamacalimoms yaa hiç göstermeyebilir yani böyle giderse 🤣 neyse sağlıklı olsunlarda canları sağolsun artık şimdiden annelere bi nazlar bi nazlar bakalım doğunca nasıl olcaklar🤣🤣
Kural35 Cnnsmy kontrole gittiginde ultrosyona girdiginde hafif öksur belki gosterir kendisini bana oyle soylemislerdi gerci ben yapmadim benki gostermisti onu dene bi bakalim ins gosterir kendisini canim