mineasel Merhaba hnmlar bn 17haftalık hamıleyım doktora gıtımm bn ıkılı tarama yaptırmamıstımm uclu tarama ıstdı. Ve amnıyon svısı testı ıstedı yaptıran varmı her gbede ıstıyorlarmı acaba bıraz tedırgın oldum🤔🥰
Serifeisitmir mineasel üçlü tarama sonucuna göre amniyon istemesi lazım normalde üçlü yada ikili tarama sıkıntılı çıkarsa amniyon ister
haziranin25i mineasel ben tarama testlerin hiçbirine girmedim ama doktorum ultrasonda herhangi bir terslik görmedi 🤲🏼 carsamba günü detaylı ultrasona gireceğim. Tarama testleri bana göre gereksiz stres yaratıyor anne de
mineasel Bn ıkısınıde daha yaptırmedım bnden detaylı ultrason ve amıyon testı istdi baklım 5ekımdr gıdecegım tekrarr bıraz korktumm acıkcası
Serifeisitmir mineasel detaylı sor canım neden istediğini detaylı ultrason isterse amniyon testini neden istediğini sor mutlaka detaylı
Ayseenurk Kızlar bir şey sorucam ikili tarama nasıl yapılıyor ya benim yarın randevum var merak ediyorum tedirginim de ben sadece kan alıyorlar ve normal bakılan gibi ultrasonla bakıyorlar diye biliyorum ekstra alttan muayene vs var mı ona göre gideyim
Mennu Ayseenurk aynen sadece kan alıyorlar ve ultrasonda ölçümlerine bakiyor doktor. Ense kalınlığı boy filan. O kadar sadece