Merhaba ben 6 ay once dis gebelik gecirdim ama kurtaj olmadan igneyle dustu betamda en fazla 87 oldu simdi tekrar hamileyim 5 haftalik suanda benim durumumu yasayanlar varmi doktor problem yok dedi ama icim hic rahat degil ayni seyi yasamaktan korkuyorum sevinemedim bile sizinde boyle hikayeleriniz varsa ogrenmek isterim