Acemi1anne Size sorum olacak bilgili ve tecrübeli anneler 5 haftalık gebeyim bugün doktora gittim ilk defa sorun yok fakat folik asit kullanımına yeni başladım geç mi kaldım sorun olur mu zaten vitaminsiz bir insanım 🤦🏼♀️
Tazeanne0134 Acemi1anne kız yok ne geç kalması bişe olmaz korkma 5 haftalık hamilesin bide bişe olmaz Allah’ın izniyle
Arzuoguz Acemi1anne ben 8 haftalıktı öyle almaya başlamıştım tabii ne kadar erken o kadar iyi ama koyu yeşil yapraklı sebzeler bolca folic asit barındırıyor içinde öylece ilacınla beraber dengeleyebilirsin 🌸
RuveydaYasin Acemi1anne bende 5 haftalık gebeyim ama 1 hafta oldu öğreneli hamile olduğumu folikasit de 1 hafta oldu sıkıntı olmaz bence içini ferah tut🥰
Ayseozmenucar Acemi1anne zaten planlı hamileliklerde yani hamile olmadan doktora gıdenlerde folık asit önden kullanıyor yoksa bende 5. Haftam da ogrendım ogrenmemle beraber başladım folık asıte
Ceysem4545 Acemi1anne benim doktorum hiç kullandırtmadı bana ben bulgur armut vs gibi folikasit yönünden zengin şeylerle destekledim ama hamile kalmadan öncesinde folikasit kullandım 3 ay kadar
Kural35 Benimde ilk gebeligim ögrendigimde 7 haftalikti o zmn vermisti doktor simdi 23 haftalik olduk baska bi ilac verdi onu kullaniyorum doguma kadarda onu kullanicakmisim
Busraveminisi1 Acemi1anne sorun değil canım bende 4. Haftada bebeği öğrenip başlamıştım zaten kan testi yapar doktorun ona göre takviye verir
Gamze08 Acemi1anne ben 6 haftalık dı Başladım Bence bir sorun yok :) 3 ay kullanmak Lazım Sıkıntı Olmaz canm merak etme Doktor da Demedi geç kaldın falan Çünkü kimse bilmez ki bazı insanlar geç öğreniyo Hamile olduğunu o yüZden merak etme 😊