Ftmnrmst Ben hamile olmadan önce idrar yolu enfeksiyonundan hastanede yatmıştım o derece kötüydü durumum yani ve adetim azalmıştı günü normaldi ama kanama azalmıştı pıhtı geliyordu sürekli ve enfeksiyon da olduğu için çok ağrılı sancılı geçiyordu kendimi camdan atmak istiyordum agrım dinsin diye. Bol bol su içmelisin hele ki adetli iken daha çok su içmelisin benim doktorum yerde ki çamura suyu serpince nasıl gidiyor enfeksiyonu da onun gibi düşün demişti bol su düzenli antibiyotik, dar kıyafetler giymeyin tayt, yapışan kotlar gibi yumuşatıcı ve duş jeli kullanmayın elinizin değdiği her şeyi ütüleyin ben nevresim takımlarıma kadar ütülüyordum pamuklu iç çamaşırı giyin. Benim bildiklerim bu kadar inşallah tez zaman da iyi olursunuz çook geçmiş olsun. 🤗