Cerentrs Merhaba güzel anneler çok yoğun çalışıyorum 22 haftalık hamileyim iş yerimden izin istedim vermiyorlar bende 2 haftalık rapor alacağım doktorum rapor veriyor ama ben iş yerime ne demeliyim bu durum beni üzüyor 😞
Ebrugur2019 Cerentrs canım üzülecek bir durum yok kendimi iyi hissetmiyorum doktorum da rapor verdi diyeceksin