kadeerrr 17+3 uzanırken sanki sıvı gelmiş gibi hissettim lavaboya gidip baktım bişe yok sanki su gibi duruyorduu tamda emin olamadım napıcam yardım edin 🙄
Aknkbr kadeerrr normal beyaz kokusuz akıntı ise korkma canım tüm hamilelik boyunca akıntın olucak kan gibi yada kahverengi akıntı gelirse doktoruna danış
halitefe kadeerrr benimde birkaç gün oldu canım doktoruma sordum önemli değil olabilir demişti ama sen yine doktoruna sor mutlaka
kadeerrr Bireylulmasali ama tam hissettim sanki akıntım oluyormuş gibi adet olunca kanın aktığını hissedersin ya onun gibş gidio baktım bişe yok su gibi akışkan şeffaf bişe
kadeerrr Ronyaseda ama bu seferki çok farkıydı akıntı geldiğini hissediyorum gidip bakıyorum bişe yok akışkan bişeydi akıntı gibi yoğun değil tedirgin oldum biraz
Ronyaseda kadeerrr Biliyorum canım benimde akıntı ve o karışık oluyor bazen büyük bir su lekesi şeklinde baya ıslanıyo berrak. 37 haftaligim bende. Ama istersen doktoruna sor
Aknkbr kadeerrr tamam normaldir olur ilk haftalarda yinede içiniz rahat etmiyorsa bi doktorunuzla görüşün yarın
kadeerrr halitefe benim gibi mi oldu canım yazdım doktora merakla endişeyle bekliyorum 😞 Allahım anne olmak ne kadar zormuş ya 😞 insanın ödü kopuyor yavruma bişe olucak diye
halitefe kadeerrr evet canım şeffaf ve sabah kalkınca olmuştu hatta suyum mu sızıyor falan diye korktum muayeneye gidincede sordum suyun falan gayet iyi normal olur bazen öyle demişti ama tabi herkesin hamileliği farklı bş fikir almış olursun doktorundan