Merhaba kızlar 10 ay önce doğum yaptım 1300 e. Arkadaşım 2500 fiyat almış normal doğum bu arada. Arkadaşım almış derken ona da bir yakını söylemiş. Sezeryan ise 4000 olmuş. Medipol Mega olabilir mi dedim bağcılarda. hayır Esenler medipol dedi. 1 sene bile dolmadan 1300 den 2500e yükselebilir mi ya.