Arkadaşlar iki sorum olacak size. Bu ikinci hamileliğim, ilki epiduralli normal Doğum olmuştu, yine öyle istiyorum. Ama ilk doğumumda herşey yabancı geldiği için korkup tedirgin olmamıştım sancılandım ve gittim doğurdum. şimdi ise canımın acımayacağını bildiğim halde yaşayacaklarımı bilmek beni endişelendiriyor. Cuma günü 37+6 günlükken kontrole gittim. Nst de düzenli sancı çıktı. Zaten son zamanlarda bel ve kasık ağrılarım, kasılmalarım oluyordu. Ebe muayene etti ve 3cm açıklık olduğunu söyledi. Doğuma bu kadar yakın hissetmemiştim kendimi, ağlamaya başladım ben hazır değilim diye. 😥 doktorum da kontrol etti. Bebek daha kanala girmemiş başı da yukarıda, nişan ya da su gelmesi de yok. Bugün yarın geliriz diye tahmin etti ve eve döndük. Ancak korktuğumdan mıdır nedir bende sancı kasılma ağrı hiçbirşey kalmadı. İki gündür herkes gözüme bakıyor ağrım var mı doğuracak mıyım diye 😯 iyice stres oldum hiç doğum belirtisi kalmadı geceleri bile çok rahat uyuyorum normalde uyuyamazdım. böyle bir durum yaşayan var mı içinizde? Açıklığın üç cm olması çok değil mi böyle beklemek bebeğime zarar verir mi? Çok üzülüyorum sonunda sezaryen olursam diye 😰