Nehirimmm06 Kızlar daha önceden prolaktin biraz yüksekti düzelmiş su an fsh bana biraz düşük geldi sizce normal mi [url=https://hizliresim.com/pPehFS][img]https://i.hizliresim.com/pPehFS.jpg[/img][/url]
Nehirimmm06 Pcoslubiranne Allah razı olsun canım bu ay rahim filmi de cekilcem inşallah bebeğim gelir