beyzanur_guclu18 Bal1407 bende çok istiyordum Suda doğum ama ilk gebeliğim oldugu için sakıncalı denildi o yüzden yapamıyorum
bebeklerim__ Bal1407 kuzenim yaptı çok rahattı diyo. Sancimi suda çektim sonra hemen doğum yaptı dedi ilkde yapmıyorlarmış
acemi_anneee Balbocegi_ o ebeyi bende duydum numarası da var geçen aradım iki ebeyle geliyoruz suda doğum 3000 ₺ dediği için vazgeçtim bizim bütçemize uymuyordu