Yasemin0728 3 hafta kadar kullandım yarım ve haftada 3 gün olarak. Doktorum kesin olarak ilacı bıraktıktan sonra 2 ay hamile kalmak yok çünkü riskli dedi. Ama kazayla hamile kaldım çünkü prolaktin düşmüştü ve hamile kalmak kolaylaşmıştı. Ama kalp durması sonucu 8. Haftada kürtaj oldum. Ona bağlıyorum, bilmiyorum tabi ki kesin sebep o mu ama doktor uyarmasına rağmen hamile kalmam benim hatamdı ..