40+3 bugün nst sancı çıktı ama ben hiç hissetmiyodum eve geldim ailemm uzakta olduğu için evimi temizledim yemek bile yaptım son zamanlara doğru viledayı bile tutamaz oldum bıraktım eşim gelince devam etti. O saatten beride 3 saat oldu nerdeyse sol tarafımda belim öyle kuvvetli ağrıyor ki yürüyemiyorum birinin destek olması lazım. Geçmiyorsa bu doğum başlangıcı mı şimdi ne yapmam lazım yürüsem çok canım acıyor yatsam yine öyle hangisi sağlıklı acaba 😔