Nefise0357 Merhaba hanimlar yarın Allah izin verirse amniosentez Yapcaklar dua edermisiniz lütfen ense kalınlığı varmış bebeğimde fetal dna testi 4mm den sonra olmuyormuş bizimki 6mm 13 haftada yim inşallah bisey çıkmaz temiz çıkar çok korkuyorum
Nida_Y Nefise0357 merhaba umarım çok güzel sonuçlarla dönersiniz. Ama veracity veya nifty test yapılmadı mı acaba ? Merak ettim direkt amniyosentezmi dedi doktor
Bussbus Nefise0357 amniyosentezi yaptırdığınizda ne gibi tehlikelerin beklediğini biliyormusunuz umarım doktorunuza sormuşsunuzdur çünkü amniyosentezin ennonemli riski yüzde 99 düşük riski var 🤷
Nefise0357 Nida_Y inşallah valla yurt dışında nifty testi falan yok fetal dna testi varmış sadece oda olmadı 4 mm geçti diye Fransa ile turkiyedeki testler aynı olmuyor galiba
Esratt Nefise0357 çok geçmiş olsun 🤲iyi sonuçlar alırsınız inşallah. Genetik testler de yanılma olabiliyor ama amniyosentez kesin Dir her zaman .
Elif1453 Merhaba amniosentez yaptırdınız mi bende yaptırıcam aynı ense kalınlığı olduğu için çok korkuyorum bebeğe bısey olur diye nasıl geçti iyimisiniz