Ersev canim suan 33 haftalik hamileyim 10 temmuzda kaldirimda ayagim birdensalatalık jilet gibi kaydi ve sirt üstü düştüm iki kisi gelip beni kaldirdi hemen acile gittim ne olur ne olmaz diye alttan ve karindan baktilar rahim temiz ve plasenta saglam dedi doktor karindan da kalp atisina bakti sikinti yok.dedi tedbir amacli yatis yapmak.istediler ama ben kabul etmedim iki gun sonra kontrolüm vardi zaten imza atip çıktım ama kalca kemigim mahvoldu hamilelikten dolayi rontgende cekemediler agri kesici krem verdiler ama kalcam surekli ilk düştüğüm gün gibi agriyo insallah dogumdan sonra gecer