Gedonas17 Kızlar merhaba oğlum kasımda 2 yaşına girecek Allah nasipse ederse kasım sonu aralık başı kızımı alacağım kucağıma normal doğumu çok istiyorum bu konu hakkında düşünceleriniz neler daha doktorumla konuşmadım
Gedonas17 Sinemcetin20 zorunlu sezeryan oldu oğlum gelirken içini döktü annesine😄😊 kakasını yaptı kalp ritmi değiştiği için acil alındım
Sinemcetin20 Gedonas17 hmm normle yatkinsan olur diye biliyorum bizm öyle imkanm yok çatı darlığı yüznden