Happybabyyy Bana doktorum bir fincan içebilirsin demişti ben yine de kafeinsiz aldım o şekilde içiyorum bence çok daha iyi tadında bi fark yok içim de daha rahat içmiş oluyorum. Granül kahve de türk kahvesi de var kafeinsiz. İnternetten ya da büyük migroslardan macro centerlardan bulabilirsiniz