buseyusuf27 Mihribaaan bnm gereden gelıyor 1 hafta 31 haftayım ama oyle dedı doktor bnde anlamdm saglıklı olsunlarda
Lelisca Ben adet takvimine göre şuan 7 hafta dört günlüğüm ama doktoruma göre 6+3. Farkı sorduğumda doktorum geç yumurtalamışssındır sorun yok dedi. İlk aylarda oluyormuş burda öyle okumuştum sonra yakalıyorlarmış 👍🥰
Mihribaaan Lelisca teşekkür ederim 🌸bizde 6+6 yız doktor bi hafta geriden geliyor dedi keşke doğru düzgün açıklama yapsalar endişeden başka bişey yaratmıyorlar insan da
Hzl Benimde takvime gore 7+2 ama ultrasonda 6 + 2 dedi doktor cunku 1cm olmasi gerekirken 5 mm yani 1 hafta geriden geliyor gec yumurtlama olmuştur dedi doktorum hersey normal gidiyor dedi yani panik yapcak bisey yok olabilir. 😊