Selam kızlar bugün kontrolüm vardı 20. Haftamdayım ufak tefek sorunlar var ama geçicek inşallah kısaca sormak istiyorum doktorum doktorum detaylı ultrason için araştırma hastanesine yönlendirdi ordan istiyorum dedi şevket yılmazda yada başka bi eğitim hastanesinde detaylı ultrasona giren var mı önerdiğiniz doktor var mı biz doktor seçebiliyor muyuz daha önce hiç kontrole falan devlet hastanesine gitmedim