Ozlemavsar3450 kendimi sonra şanslı bile hissettim bilio musun her anneye nasip olmazdı bu minicik mucizeyi görmek 1 kiloydu kuş kadar, sonra gün gün heleki hafta hafta büyüdü, fotoğraflarını çekip her gün bakmalar, her 3 saatte süt sğarken bakmalar, sonra az zaman geçsin bak gözlerini açıooo sana bakıo, he bi dee geldiin yönü biliolar o tarafa dönüolar ondan kızımın kafası yamuk😆☺️☺️ o da hatırası işte… sütünü sağ hic gelmez deme nası gelir bak hastane tipi süt sağma makinesi kirala, medelanın… gece gündüz süt sağ… onun ilacı sende annesi… ilk basta dudağına süt sürecekler sonra yarım cc 1 cc 1.5 cc alacak sonra bu artacak varyaa buzlukta stokladığın sütler yetmicek😂 bu sefer de süt artırma telaşı neydi ay o günler gecen seneydi halbuki😅🤣 simdi benimki koltuğa tırmanmaya basladı ve her hareketine daha bi Allaha minnettar ve şefkat ve merhametliyim cünkü Allah sevdii kulu imtihan eder imtihan bu ya gececek bitecek ama ne güzeldi zorluu da güzel görebilmek… cünkü onlar melek acı hissetmez sevgiyle büyürler doğunca… iğnesi serumu beslenmesi acıları yok sorgulama böyle kabullen kimseye de danısma soru sorma… vesveseye gelme… 2 ay hastaneye gittim geldim kimseyle görüsmedim soranlara ii dedim ki iiydik, ne basım ağrıdı ne kafama bi se taktım… kafan rahat olsun cok soru sorma sorgulama Allaha teslim ol imtihanını geç🥰 miniğe de sevgiler😘