Merhaba kizlar ben dunde yazmistim 39 haftaligim ve dün gündüz saat 13ten beri sancim vardi ilk olrak 30 dakikayla basladi daga sonra 15 dakikaya saat aksam 8 gibi hastaneye gittim nstye bagladilar sanci cikmadi acilmada yok dediler eve gonderdiler sanci cogalirsa gel dediler bu arada sanci geldikce bebk biyere toplaniyor eve geldigimde sanci 10 dk ya dustu hala oyle dewam ediyor basina boyle bisey gelen varmi