AsyaMila
Ben normal dogum yapcam diye gittim 🤣🤣sabahin 6 sinda kalkip tam teskilat hazirlandim sanki kontrole gidiyorum😂sonra ustune sanci manci acilma olmadi mecbur sezeryan olduk kimsede makyajimi silmedi hatta terlemiztim felan hemsire komple terimi sildi peceteyle hic mi hic cikmadi bile gayette majyakli dogum yaptim 😂😂zaten dogum katinda bi tek ben oyleydim😂😂