Selenery5441 8 haftalık gebeyim ara ara kasık ağrılarım geliyor oğlumda hiç böyle değildim bu hamileliğim sürekli bulantı ve ağrılar şeklinde geçiyor bu durum normal mı yaşayanlar varmı
BabyYoda Selenery5441 normaldir bir süre daha devam bile edebilir yerleşiyor çünkü hala vücut alışmaya çalışıyor. Ben her an adet olacağım zannederdim
askdunyam Selenery5441 normal ilk aylar benim sürekli kasık ağrım oldu rahim büyüdüğü İçin vs normal dedi hep doktor
Selenery5441 Gulsen4224 bende kasık bel ağrıları çok olmaya başladı birde bulantılar hiç birşeyden tat almıyorum
Selenery5441 BabyYoda bende öyleyim her an birşey varmı diye lavaboya koşuyorum inşallah sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi alırız kucağımıza
Selenery5441 askdunyam çok teşekkür ederim içim rahatladı sürekli araştırma halinde kalıyorum neden böyle diye
askdunyam Selenery5441 rica ederim rahat olun oluyor sık sık böyle şeyler. Kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz
Gulsen4224 Selenery5441 aynen kız aa iştahsizlık yemek yiyemiyorum bulantı hep kilo bile verdim ya çok zor bir durum anlıyorum seni 🙄
Selenery5441 Gulsen4224 aynen bende 3 kilo verdim sürekli bi bulantı hali kusma yok ama bulantılar çok fazla çubuk krakerle idare ediyorum artık
Gulsen4224 Selenery5441 aynı bende ya bi an önce atlatsak 3 kilo verdim bende yağlı yemekler felan midemi bulandırıyor tatlı hiç önceden nasıl yerdim çikolata şimdi yok iştah inşallah bir An önce iştahımız düzelir kusmaması da zor bir durum 😏😔