Frdglp Kizlar aksam ustu cok hizli bi sekilde egildim ve kalktim simdide kendimi cok halsiz hissediyorum bisey olmamistir dimi
turansmom1 Frdglp hızlı hareket etmemen gerekiyor canım özellikle oturup kalkarken piskolojik olarak halsiz hissediyirsundur kanaman falan yoksa birsey olmamıştır merak etme😊
Frdglp mlsmrtgl insallah canim🤲 ilk aylarda o egilip kalkmamak ama dimi artik buyudu cok sukur insallah bisey yoktur yaa cok moralim bozuk
mlsmrtgl Frdglp Daha dikkatli ol canım. Bse olduğunu sanmıyorum içini ferah tut stres yapma. Stres bebeğe zarar verir ☺️
EB1661 Frdglp öyle eğilip kalkmayla bişey olmaz canım ben hergün ayakkabı giymek için bile eğilip kalkıyorum merak etme kanaman ağrın yoksa sıkma canını tadını çıkar 🤰
Mmrv00 Riskli gebeliginiz yoksa bir sey olmaz.Ben hamile kalmadan onceki gibi butun evimin temizligini yapıyorum egiliyorum halilari duzeltiyorum.kaldiriyorum Allahin izniyle bir sey olmuyor.O kadar kolay degil🌸
Frdglp Cok tesekkur ederim kizlarr bu zamana kadar cok dikkat ettim bian boyle bos bulunup hizla egilince bisey olucak diye korktum icimi rahatlattiniz cok tesekkur ederim