Ben süs olarak bi yastık yapacağım. Üstüne oğlumun adını yazacağım. Para verip takı yastığı almak gereksiz. Altın fiyatları uçtu kimse kimseye altın götürmüyor. Düğünde bile takılmazken doğumda hiç takılmaz. 1.derece akraba belki. Eskiden çocuğun başını koyduğu yastığa takılır ya da anneye verilirdi. O parayla çocuğunuzun başka ihtiyacını alın bence.