Selincansu123 Merhabalar 21 haftalık gebeyim. Hiç içmedim ama merak ediyorum kizlar yesilcay,adaçayı,papatya çayı icebiliyormuyuz bu dönemde
ecembugra53 Selincansu123 yasak canım bitki çayları Doğum riski olabilir düşüncesiyle sadece ıhlamur içebiliriz
nisanmaral Selincansu123 diyetisyenim ıhlamur, nane limon çayı, papatya çayını önerdi sadece. Diğer çayların etkileri belirsizmiş 🤷🏼♀️
Lelisca Ben doktoruma sormadım ama diyetisyenim her türlü bitki çayı yasak demişti hatta ıhlamuru bile yasaklamıştı bana 🙄
Nisanurunannesi3850 Mucizem-m bana doktorum çaydan ve kahveden uzak durmaya bak bitki caylari kesinlikle kullanma demisti Sık olmamak sartiyla günde 2 en fazla 3 bardak icebilirsiniz siyah çayı
Selinbam Selincansu123 adaçayı yasak canım yeşilçay da kafein ki bnce içmek istersen ıhlamur içebilirsn