OA3905 kızlar merhaba :) Kızım için oda takımı baktım sizinde fikirlerinizi almak isterim sizce nasıl ?
tuubaeylulanil OA3905 OA3905 canımmbiz aldık natura baby çok güzel duruyor daha kullanmak hani malını falan bilemem ama görüntü güzel tabi zevk meselesi bunlar da gayet güzel çilek iyidir diye aldık inş oyledir
Gozdeyuksel tuubaeylulanil bende natura odasını aldım daha eve gelmedi ama çok beğenerek sipariş verdim 😊
Ssss4848 OA3905 bende ahşap olanından aldım buda cok güzelmiş sadece renk farki var beğendiyseniz alın cok hoşuma gitti
Tuanazra OA3905 biz de ahsap rengi olanini aldik. Insallah saglikli gunlerde kullanmsyi nasip etsin insallah
minnie123 OA3905 Güzelmiş gerçekten. Benim de aklımda Çilek odası var ama baby cotton ve mocha serisini beğendim büyüyen beşik olanını. Acaba siz gidip mağazasından baktınız mı? Mdf mi ürünler kaliteleri nasıl? Bilgi verirseniz sevinirim.
OA3905 minnie123 evet canım mağaza da inceledim ürün kalitesini beğendim yani gezdiğim bütün mağazalara göre çilekte çok çeşit vardı ve kalitesi daha güzeldi tavsiye ederim baby cotton da gerçekten güzel ☺️
tuubaeylulanil Gozdeyuksel güzel günlerde kullanın 🌸 çok güzel evdeki duruşuda. Bende severek aldım 💜
1zeynep OA3905 bence de çok hoş ama hep iki kapılı dolap alanlar ileride üç kapılı alsaydım diyormuş bende romantica serisini aldım benziyorlar birbirlerine inşallah sağlıkla huzurla mutlulukla büyürler içinde ☺️