Kızlaaar selamm.Buralarda uzun zamandır varım biliyorsunuzz gerçekten paylaşmak istedim burda. İnsallah saglikla gelişir büyür hamileyimmm 😍 carsamba tekrar kan vercemm 😍 1.5 yildir cocuk istiyoduk biz ama ben 2 ayda 3 ayda bir regl oluyodum hep.Doktorlar da yumurta tembelligi ve pco var diyolardı. 50 li yumurtlama testi bitirdim hic yakalayamamistim yumurtlama. 2 kere klomen kullandim kist olustu adet bile olamadım.Inofolic combi kullandim tek basina bi fayda etmez yumurtan olusmuyo ki dediler.Kendi haline birakmistim esimde de sorun yoktu.Baktim yine olmuyor tekrar doktora gittim bana femara verdi kilo ve kist olana veriyoruz dedi.Gecen ay kullandim ilac bitince doktora gittim tumurtan olusmus dedi ama verdigi iliski gunlerini degerlendirememistik adet oldum ama hayatimda ilk defa tam gunumde adet oldum umutlandim bu aydan 😍 tekrar kullandimm bu ay ve ilk defa yumurtlamami catladigini gordum 4 gun ustuste degerlendirdik. 1 hafta once bende cok sık idrara cikma başladı gece bile 2 kere en az uyaniyorum ve 3 gun once de su gibi akintim oldu acaba yine mi yumurtluyorum dedim ovulasyon testi yapmaya basladim baktim koyu cikiyor 3 gundir yapiyorum ovulasyon koyu 😂 Adetime 2 gun kaldi sabah gebelik testi yaptim fotofrafta gozukmeyen ama gozle gordugum cok silik golge gibi cizgi vardi.Eşim işte şuan kan veriyim dedim adetin gelmezse verirsin dedi aksam o yok nasolsa diye gittim verdim.Hamileyimmm 26 cikmisss sonucummm şok gecirdim hala kendimde degilim inanamiyorum 😍😂 carsamba tekrar kan vercem insallah saglikla yukselir dua edin nolursunuzzzz 💜 sevincimi sizlerle paylasmak istedim cok bekledim bu ani asla yasayamiycam zannediyordum.Rabbim isteyen herkese yasatsinnn 💜